Liiton julistamat viimeisimmät saarrot

RJ Metsäpalvelut Oy
 22.2.2013 Harri Häkkinen,

Puretut saarrot

Puuliitto on 9. joulukuuta purkanut Getrimpex Oü:lle 23.1.2013 asettamansa saarron.  Päätöksen perusteena on Puuliittoa tyydyttävä neuvottelutulos Getrimpexin kanssa. Sopimuksen mukaan Getrimpex sitoutuu noudattamaan Suomessa tekemissään ja teettämissään töissä voimassa olevaa metsäalan työehtosopimusta ja antamaan pyydettäessä selvitykset Puuliitolle.

Puuliitto on 27. lokakuuta purkanut Osaühing Balti Kvaliteetille 7.7.2014 asetetun saarron. Osapuolten neuvottelut ovat johtaneet Puuliittoa tyydyttävään ratkaisuun. Balti Kvaliteet on vahvistanut noudattavansa Suomessa tekemissään ja teettämissään töissä voimassa olevaa metsäalan työehtosopimusta ja työlainsäädäntöä.

Puuliitto uhkasi 17.6.2014 Metsä Master oy:tä saarrolla. Saartouhka peruttiin 4.8.2014 neuvottelujen johdettua Puuliittoa tyydyttävään ratkaisuun.

Puuliitto on 27.5.2013 purkanut 15.3.2013 alkaneen Molotov Oü:n saarron. Molotovin kanssa käydyissä neuvotteluissa saavutettiin Puuliittoa tyydyttävä ratkaisu. Molotov on sitoutunut noudattamaan Suomessa tekemissään ja teettämisssän töissä voimassa olevaa metsäalan työehtosopimusta.

Puuliitto uhkasi 26.9.2012 ES Metsä oy:tä saarrolla. Saartouhka peruttiin ennen sen määrättyä alkamista 8.10.2012 neuvottelujen johdettua Puuliittoa tyydyttävään ratkaisuun.