13.6.2017 15.48

Tule jäsentapahtumiin Poriin ja Valkeakoskelle heinäkuussa!

Kolme yhdistyvää liittoa käynnistelee yhteistä toimintaa, kun liitot esiintyvät yhteisellä teltalla SuomiAreenassa Porissa 10.–14.7. ja Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella 28.–29.7. Liitot järjestävät myös yhteiset jäsentilaisuudet kesätapahtumien yhteydessä.

Paikalla on kaikkien liittojen johtoa, joita voit tulla jututtamaan. Muuten ohjelmassa on pientä purtavaa ja vapaamuotoista yhdessä oloa.

Tarjoilun varaamiseksi ilmoittaudu tilaisuuksiin linkkien kautta torstaihin 22.6. mennessä.

– Pori: to 13.7. klo 18–20 Viikkarin Valkama

– Valkeakoski: pe 28.7. klo 18–20 Kirjaslampi

Molemmat tapahtumat löydät myös liiton fb-tapahtumista https://www.facebook.com/pg/puuliitto/events/

3liittoa jäsentapahtumat