26.9.2017 12.29

Duunari-stipendin haku päättyy 13. lokakuuta

SAK palkitsee ammatistaan ylpeän nuoren duunarin 1000 euron stipendillä. Kuka mielestäsi ansaitsisi Duunari-stipendin? Tee ehdotuksesi 13.10. mennessä.

Tunnetko omasta ammatistaan ylpeän nuoren osaajan, joka on toiminnallaan nostanut alansa arvostusta? Ehdota häntä SAK:n Duunari-stipendin saajaksi 13. lokakuuta mennessä.

Tuhannen euron suuruinen Duunari-stipendi jaetaan nyt kahdennentoista kerran. Stipendin saajalta edellytetään oman alansa ammattitutkinnon suorittamista ja duunarihenkeä, jota osoittaa esimerkiksi aktiivisuus ammattiosastossa, opiskelijajärjestössä tai oman työpaikan luottamustehtävissä. Ammattiliiton jäsenyyden edistäminen on myös ehdokkaalle eduksi.

Jos sinulla on tiedossa sopiva henkilö stipendin saajaksi, toimita vapaamuotoinen ehdotus perusteluineen SAK:lle viimeistään 13. lokakuuta. Ehdotuksen voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen annika.lehtovuori@sak.fi tai postitse osoitteeseen

SAK ry
Duunari-stipendi / Annika Lehtovuori
00531 Helsinki

Ehdotuksessa pitäisi olla mukana ehdokkaan nimi, ikä, tutkinto ja/tai ammatti, kotipaikka, työpaikka, ammattiliitto sekä mahdolliset luottamustoimet tai muu aktiivisuus.