Tervetuloa Puukassan nettisivuille!

Puukassa palvelee jäsenistöä, kassastamme kiinnostuneita sekä työnantajia. mannyn runko maassa

Puukassan jäsenet työskentelevät mekaanisessa metsäteollisuudessa, puusepänteollisuudessa metsä- ja metsäkonealalla, venealalla sekä maatalousaloilla. Välilehdeltä Jäsenyys, otsikosta Jäseneksi Puukassaan, on

luettelo työttömyyskassan jäsenten sopimusaloista.

Kehitämme sivujen sisältöä, tavoitteena palvella jäsenistöä mahdollisimman hyvin. Lähetä palautteesi sivujen toimivuudesta sekä kehittämisehdotuksiasi osoitteeseen palaute@puuliitto.fi

Puukassan puhelinpäivystysaika muuttuu kesän ajaksi

Puukassan puhelinpalvelu palvelee ajalla 1.6. – 30.8.2015 maanantaista perjantaihin klo 9.00 - 12.00.

Alle 25-vuotialla on velvollisuus hakea koulutukseen kevään aikana

Alle 25-vuotiaan nuoren, jolla ei ole ammatillisia valmiuksia antavaa tutkintoa, on haettava aina kevään aikana, syksyllä alkavaan tutkintoon johtavaan koulutukseen. Nuoren on haettava vähintään kahta opiskelupaikkaa joiden opiskelijaksi ottamisen perusteet hän täyttää. Opiskelupaikkaa on haettava, vaikka nuori olisi työssä kevään haun aikaan, jotta hän säilyttää mahdollisen oikeuden päivärahaan, mikäli työ päättyy.

Tatsi