Puuliitto ja Puukassa ovat mukana Farmari-messuilla Joensuussa 2.-4.7.2015

Farmari esittelee monipuolisesti maa-, metsä- ja biotaloutta. Eläinesittelyt ja lypsykarjanäyttely tarjoavat sekä ammattiasiaa, että ihmettelemistä näyttelyvieraille. Konekentällä on puolestaan näyttävästi esillä uutta tekniikkaa, metsäkoneita ja kaivureita, sekä työtä helpottavia ratkaisuja. Bioenergia ja biotalous nousevat Farmarissa myös konkreettisesti esille. mannyn runko maassa

www.farmari.net

Puuliitto ja Puukassa ovat sinun kumppanisi työelämässä. Me olemme erikoistuneet mm. maa- ja metsätaloudessa työskentelevien työntekijöiden asioihin ja työehtoihin. Olet lämpimästi tervetullut vierailemaan messuosastollamme. Kerromme mielellämme sinulle lisää Puuliitosta ja Puukassasta, jäsenyydestä, jäseneduista, työehdoista ja työttömyysturvasta.

Puuliiton ja Puukassan osasto sijaitsee ns. ”metsä” alueella, osastolla 503.

Farmari-messujen portit ovat avoinna joka päivä klo 10–17.

Nähdään Farmari-messuilla!

kartta3

3.7.2015 ePuu -palvelussa käyttökatko 3.7.2015 n. klo 17.00 - 17.30

ePuu -palvelua päivitetään, pahoittelemme käyttökatkosta aiheutuvaa häiriötä.

Tuettu loma pitkäaikaistyöttömille: Elämysten saari 3.8 – 8.8.2015

Oletko ollut pitkään työttömänä? Kaipaatko irtiottoa arjesta? Hae edulliselle Elämysten saari -lomalle! Se järjestetään Sipoon Katrineholmissa sijaitsevassa idyllisessä Kesäkoti Kallioniemessä.

Puukassan puhelinpäivystysaika muuttuu kesän ajaksi

Puukassan puhelinpalvelu palvelee ajalla 1.6. – 30.8.2015 maanantaista perjantaihin klo 9.00 - 12.00.

Tatsi