Tervetuloa Puukassan nettisivuille!

Puukassa palvelee jäsenistöä, kassastamme kiinnostuneita sekä työnantajia.

Puukassan jäsenet työskentelevät mekaanisessa metsäteollisuudessa, puusepänteollisuudessa metsä- ja metsäkonealalla, venealalla sekä maatalousaloilla. Välilehdeltä Jäsenyys, otsikosta Jäseneksi Puukassaan, on

luettelo työttömyyskassan jäsenten sopimusaloista.

Kehitämme sivujen sisältöä, tavoitteena palvella jäsenistöä mahdollisimman hyvin. Lähetä palautteesi sivujen toimivuudesta sekä kehittämisehdotuksiasi osoitteeseen palaute@puuliitto.fi

Koivunlehdet

Joulukuun ja vuodenvaihteen maksupäivät

Tämän vuodenvaihteen maksupäivissä vain vähäisiä muutoksia

Muutoksia kassan päivystysaikoihin

Kassan puhelinpalvelu on 1.12. alkaen avoinna arkisin kello 9.00 - 11.30.

Vuoden 2017 alusta voimaan tulevat muutokset työttömyysturvassa

Työttömyysturvaan on suunnitteilla useampia eritasoisia muutoksia, joiden on määrä tulla voimaan 1.1.2017. Alla on lueteltu tiedossa olevat muutokset hallitusten esitysten mukaisesti. Lisäksi ansiopäivärahan taso muuttuu 1.1.2017 lukien indeksimuutoksen vuoksi. Perusosan ja lapsikorotusten uudet määrät on kerrottu tämän sivun lopussa.

Toimita työttömyyskassalle verotuspäätös vuodelta 2015

Vuoden 2015 verotus valmistuu 31.10.2016. Mikäli haet työttömyyspäivärahaa 1.11.2016 lukien ja sinulla on ollut sivutoimista yritystoimintaa / maataloutta vuoden 2015 aikana, pyydämme sinua lähettämään työttömyyskassalle verotuspäätöksen vuodelta 2015. Jos olet tehnyt keväällä verottajalta saamaasi verotuspäätökseen muutoksia, olet saanut syksyllä korjatun verotuspäätöksen. Toimita tällöin syksyllä saamasi verotuspäätös työttömyyskassalle. Verotuspäätös pitää olla työttömyyskassan käytettävissä viimeistään, kun maksamme päivärahaa 1.11.2016 alkaen.

Tatsi