Kuulutus

Kuulutus on julkaistu Virallisessa lehdessä 9.6.2017.

Metallityöväen Työttömyyskassa, Puualojen työttömyyskassa ja Teollisuusalojen työttömyyskassa ovat edustajistojensa kokouksissa 17. - 18.5.2017 hyväksyneet sopimuksen Puualojen työttömyyskassan ja Teollisuusalojen työttömyyskassan sulautumisesta Metallityöväen Työttömyyskassaan 1.1.2018 lukien.

Edellä mainitut työttömyyskassat ovat työttömyyskassalain (603/84) 55 §:n edellyttämällä tavalla hakeneet Finanssivalvonnan suostumusta sulautumissopimukselle.

Finanssivalvonta kehottaa niitä, jotka tahtovat tehdä muistutuksia hakemusta vastaan, esittämään ne kirjallisesti 14.7.2017 mennessä Finanssivalvontaan, PL 103, 00101 Helsinki.

Helsingissä 2. päivänä kesäkuuta 2017

Satu Luojola

lakimies

Uusi eAsiointi on käytössä 3.4.2017

Kassan uusi sähköinen asiointi on käytössä, eAsiointiin pääset tästä.

Huomaathan, että vanhat ePuu-tunnukset eivät toimi, kaikkien pitää rekisteröityä ensin. Lue huolella ohjeet eAsioinnin käyttöönotosta tästä.

Huomaa myös, että uudessa palvelussa hakemuksen voi jättää vain jälkikäteen, esimerkiksi sunnuntaihin päättyvän hakujakson voi täyttää vasta maanantaina!

Tervetuloa Puukassan nettisivuille!

Puukassa palvelee jäsenistöä, kassastamme kiinnostuneita sekä työnantajia.

Puukassan jäsenet työskentelevät mekaanisessa metsäteollisuudessa, puusepänteollisuudessa metsä- ja metsäkonealalla, venealalla sekä maatalousaloilla. Välilehdeltä Jäsenyys, otsikosta Jäseneksi Puukassaan, on

luettelo työttömyyskassan jäsenten sopimusaloista.

Kehitämme sivujen sisältöä, tavoitteena palvella jäsenistöä mahdollisimman hyvin. Lähetä palautteesi sivujen toimivuudesta sekä kehittämisehdotuksiasi osoitteeseen palaute@puuliitto.fi

Koivunlehdet

eAsioinnissa sms-maksuilmoitus ja pikahakemus

Puukassan eAsiointiin on lisätty kaksi uutta toimintoa; maksuilmoitukset tekstiviestillä ja pikahakemus.

Teollisuuden työttömyyskassa aloittaa toimintansa 1.1.2018

Puualojen työttömyyskassan, Teollisuusalojen työttömyyskassan sekä Metallityöväen Työttömyyskassan hallinnot ovat kokouksissaan 17. - 18.5.2017 päättäneet yhdistymisestä, ja 1.1.2018 aloittaa toimintansa Teollisuuden työttömyyskassa.

Tatsi