Puualojen työttömyyskassan jäsentyytyväisyystutkimus 2015

Hyvä työttömyyskassan jäsen,

Haluamme kehittää toimintaamme jäsenlähtöisemmäksi ja kuulla sinun näkemyksesi työttömyyskassan palveluista. Mielipiteesi ja kokemuksesi työttömyyskassan toiminnasta ovat meille tärkeitä.

Palautteenne avulla voimme kehittää toimintaamme, joten toivomme sinun osallistuvan jäsentyytyväisyystutkimukseen. Jäsentyytyväisyystutkimus toteutetaan ajalla 9.3. – 29.3.2015 sähköpostikyselynä. Mikäli käytössäsi ei ole sähköpostia, pääset vastaamaan kyselyyn tästä linkistä

Tutkimuksen toteuttaa tutkimusyritys Onway Oy

Tervetuloa Puukassan nettisivuille!

Puukassa palvelee jäsenistöä, kassastamme kiinnostuneita sekä työnantajia. mannyn runko maassa

Puukassan jäsenet työskentelevät mekaanisessa metsäteollisuudessa, puusepänteollisuudessa metsä- ja metsäkonealalla, venealalla sekä maatalousaloilla. Välilehdeltä Jäsenyys, otsikosta Jäseneksi Puukassaan, on

luettelo työttömyyskassan jäsenten sopimusaloista.

Kehitämme sivujen sisältöä, tavoitteena palvella jäsenistöä mahdollisimman hyvin. Lähetä palautteesi sivujen toimivuudesta sekä kehittämisehdotuksiasi osoitteeseen palaute@puuliitto.fi

Alle 25-vuotialla on velvollisuus hakea koulutukseen kevään aikana

Alle 25-vuotiaan nuoren, jolla ei ole ammatillisia valmiuksia antavaa tutkintoa, on haettava aina kevään aikana, syksyllä alkavaan tutkintoon johtavaan koulutukseen. Nuoren on haettava vähintään kahta opiskelupaikkaa joiden opiskelijaksi ottamisen perusteet hän täyttää. Opiskelupaikkaa on haettava, vaikka nuori olisi työssä kevään haun aikaan, jotta hän säilyttää mahdollisen oikeuden päivärahaan, mikäli työ päättyy.

Tatsi