Tervetuloa Puukassan nettisivuille!

Puukassa palvelee jäsenistöä, kassastamme kiinnostuneita sekä työnantajia. mannyn runko maassa

Puukassan jäsenet työskentelevät mekaanisessa metsäteollisuudessa, puusepänteollisuudessa metsä- ja metsäkonealalla, venealalla sekä maatalousaloilla. Välilehdeltä Jäsenyys, otsikosta Jäseneksi Puukassaan, on

luettelo työttömyyskassan jäsenten sopimusaloista.

Kehitämme sivujen sisältöä, tavoitteena palvella jäsenistöä mahdollisimman hyvin. Lähetä palautteesi sivujen toimivuudesta sekä kehittämisehdotuksiasi osoitteeseen palaute@puuliitto.fi

Ajankohtaista

26.8.2015 Puualojen työttömyyskassan edustajisto kokoontuu marraskuussa Kuopiossa

Puukassan edustajiston kokous pidetään 26. – 27. marraskuuta 2015 Kylpylähotelli Rauhanlahdessa, Kuopiossa.

Lakimuutos 58-vuotiaiden päivärahan tason suojauksesta tulee voimaan 1.8.2015

Lakimuutoksen myötä ansiopäivärahan perusteena olevaa palkkaa ei lasketa uudelleen, jos työssäoloehto on täyttynyt työnhakijan täytettyä 58 vuotta, ellei uusien tulotietojen perusteella laskettu palkka ole aiemmin määrättyä palkkaa suurempi. Lakimuutos koskee niitä henkilöitä, joiden työssäoloehto täyttyy 1.8.2015 tai sen jälkeen.

Tuettu loma pitkäaikaistyöttömille: Elämysten saari 3.8 – 8.8.2015

Oletko ollut pitkään työttömänä? Kaipaatko irtiottoa arjesta? Hae edulliselle Elämysten saari -lomalle! Se järjestetään Sipoon Katrineholmissa sijaitsevassa idyllisessä Kesäkoti Kallioniemessä.

Tatsi