Alueellinen koulutus 2017

Puuliitto järjestää aluetoimistojen kautta runsaasti erilaista koulutusta alueilla.

Tarjonnan omalla alueellasi näet koulutuskalenterista ja alueiden omilta sivuilta.

Niihin voi ilmoittautua kirjautumalla jäsensivuille ja siellä kohdassa koulutus.

Lisätietoja saat myös oman alueesi aluetoimitsijalta.

Järjestökoulutus 1

Koulutus on suunnattu ammattiosastojen aktiiveille ja osastotoiminnasta kiinnostuneille Puuliiton jäsenille.

Koulutuksessa käsitellään Puuliiton ajankohtaisia asioita, toimivan ammattiosaston edellytyksiä, toiminnan suunnittelua ja toteutusta, sekä jäsenhankintaa.

Läntinen alue

11.-12.3.2017 Tropiclandia Vaasa

Pohjoinen alue

1.-2.4.2017 Holiday Club Katinkulta

Itäinen alue

8.-9.4.2017 Järvisydän Rantasalmi

Järjestökoulutus 2

Koulutuksen sisältö tulee muodostumaan liittofuusion tuomien muutosten ympärille (esim. miten ammattiosastojen tulee toimia?)

Läntinen alue

9.-10.9.2017 Sokos Hotel Alexandra Jyväskylä