Majoitus- ja matkailuedut

Restel Hotel Group

Tiedot jäseneduista sekä varausohjeet

Huonevarauksia jäsenistölle:
Varaukset kaikkiin hotelleihimme kätevästi myyntikeskuksestamme arkisin numerosta

020 055 055, muistathan mainita jäsenyydestä varauksen yhteydessä.

Hotellimaailmassa valittavanasi ovat huippuedulliset äkkilähtötarjoukset sekä YkkösBonus ja K-Plussa kanta-asiakastarjoukset*
* kanta-asiakastarjoukset saat näkyviin lisäämällä kanta-asiakaskortin numeron sille annettuun kohtaan tai kertomalla kortista puhelimitse

Restelin ainutlaatuisen laaja ja monipuolinen hotellivalikoima tarjoaa vapauden valita mieleisen hotellin. Ja valinnanvaraa löytyy 48 hotellistamme. Majoitusratkaisuja voimme tarjota kansainvälisistä Holiday Inn hotelleista aina maan kodikkaimman ilmapiirin Cumulus-hotelliin tai esimerkiksi luontoa lähellä olevien Rantasipi hotellien ja kylpylähotellien elämyksellisiin puitteisiin.

Kylpylähotelli Kuntoranta

Kylpylähotelli Kuntoranta Varkaudessa tarjoaa myös etuja Puuliiton jäsenille ja ammattiosastoille.

Työväen Musiikkitapahtuma

Puuliiton jäsenenä saat Työväen Musiikkitapahtuman valitusta lipusta alennuksen myös vuonna 2013.

Alennusta laivamatkoista

Tallink Siljan jäsenetu on uudistunut tämän vuoden alusta lähtien. Aikaisemman -10 prosentin edun tilalla Tallink Silja tarjoaa liiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi ilmaiseksi, suoraan keskimmäiselle Silver -tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu muun muassa 20 prosentin perusalennus sekä 35 prosentin ennakkovaraajan etu tietyistä yhtiön normaalihintaisista tuotteista.

Tämän lisäksi Tallink Silja tarjoaa kuukausittain vaihtuvia erikoisetuja vapaa-ajan matkustukseen.

Eckerö Line tarjoaa etuhintaisia risteilyjä ja reittimatkoja Puuliiton jäsenille. Lisätetoja jäsensivuilta.

Jäsenkortilla Lustoon

Liiton jäsenetuluetteloon kuuluu myös Metsämuseo Lusto Punkaharjulla.  Puuliiton jäsenkortin esittämällä pääsee tutustumaan ilmaiseksi Luston näyttelyihin.

Jäsenhinnat Härmälässä Tampereella, Heinäsaaressa Heinolassa ja Taavetin Lomakeskuksessa

Suomi Camping tarjoaa Puuliiton jäsenille alennusta majoituspalveluistaan.  Tutustu tarjontaan Suomi Campingin sivuilla. Puuliiton tarjoukset näet tästä.