Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

Etsitkö töitä?

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Uutiset ja tiedotteet

15.4.2015 Puuliiton Nilosaari tyrmistyi: StoraEnso tarjoaa ”tulospalkkioksi” irtisanomisia Honkalahdessa

Stora Enson keskiviikkona 15. huhtikuuta antama ilmoitus aloittaa yt-neuvottelut 19 työntekijän irtisanomisesta Honkalahden sahalla tyrmistytti Puuliiton puheenjohtajan Jari Nilosaaren.

10.4.2015 Puuliitto katkaisi puusepänteollisuuden työehtosopimusneuvottelut

Puuliitto katkaisi perjantaina 10. huhtikuuta neuvottelut puusepänteollisuuden uudeksi työehtosopimukseksi. Neuvotteluja käytiin toimistojen välisten useiden neuvottelukontaktien jälkeen nyt neuvottelukuntien kesken. Osapuolten näkemykset olivat kuitenkin edelleen niin kaukana toisistaan, että Puuliiton neuvottelukunta ei nähnyt neuvottelujen jatkamiselle olevan edellytyksiä.

9.4.2015 Vientiteollisuus työllistää kesällä yli 20 000 nuorta

Keskeiset vientialat - kemian- metsä- ja teknologiateollisuus - tarjoavat koululaisille ja opiskelijoille työssäoppimis-, harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja ympäri Suomea.

26.3.2015 Puuliitto Stora Enson yt-neuvotteluista: Irtisanomiset olisivat suuri pettymys

Puuliiton puheenjohtajan Jari Nilosaaren mukaan Stora Enson tänään (26.3.) ilmoittama Rakentamisen ratkaisut yksikön 50 työntekijän vähennystarve ja mahdollinen Pälkäneen tuotantoyksikön sulkeminen olisivat toteutuessaan suuri pettymys.

26.3.2015 Puusepänteollisuuden tes-neuvottelut etenevät

Puusepänteollisuudessa jatkettiin toimistojen välillä neuvotteluja uudeksi työehtosopimukseksi torstaina 26. maaliskuuta.

Kotimaasta

Puukassa