Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

Syyskokousohje-Ammattiosastot

Teollisuusliiton lomaviikkoarvona
Vaatii kirjautumisen jäsenalueelle.

LiityJäseneksi-Tekstiviesti

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Etsitkö töitä?

Blogit-Banner

Uutiset ja tiedotteet

16.10.2017 Teollisuusliiton jäsenlehdestä tuli Tekijä

Teollisuusliiton jäsenlehden nimi on Tekijä. Nimeen päädyttiin viime touko- ja elokuun välisenä aikana järjestetyn nimikilpailun ja huolellisen puntaroinnin jälkeen.

6.10.2017 Jäsenrekisteri suljettuna 1–8.11.2017

Jäsenrekisteri on suljettuna 1.–8. marraskuuta liittofuusioon liittyvien järjestelmämuutosten vuoksi.

6.10.2017 Puuliitto ei julkaise kalenteria 2018

Teollisuusliittoon yhdistymisen vuoksi 1.1.2018 alkaen Puuliitto ei julkaise jäsenkalenteria vuodelle 2018.

2.10.2017 Jäsenrekisteri on suljettuna 5. ja 9. lokakuuta

Jäsenrekisteri on suljettuna torstaina 5. lokakuuta ja maanantaina 9. lokakuuta koulutuspäivien vuoksi.

26.9.2017 Duunari-stipendin haku päättyy 13. lokakuuta

SAK palkitsee ammatistaan ylpeän nuoren duunarin 1000 euron stipendillä. Kuka mielestäsi ansaitsisi Duunari-stipendin? Tee ehdotuksesi 13.10. mennessä.

Kotimaasta