Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

Kesäajan puhelinpäivystys

LiityJäseneksi-Tekstiviesti

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Etsitkö töitä?

Uutiset ja tiedotteet

4.7.2016 Koneenkuljettajien mielestä metsäkonealan kausiluonteisuus voidaan torjua: Alemman tieverkoston kunnostus kärkihankkeeksi

– Historia toistaa itseään metsäkonealalla. Alkuvuosi painettiin täysillä huhtikuun alkuun asti. Sen jälkeen on taas pyöritelty peukaloita metsätyökoneiden pääsääntöisesti seisoessa. Hiljainen aika näyttää jatkuvan suurimmassa osassa Suomea jopa elokuun alkuun asti, metsäkoneenkuljettajat totesivat 2.7. Peurungalla järjestetyssä perinteisessä valtakunnallisessa kokouksessaan.

1.7.2016 Puuliitto asettaa Sareton Oy:n ja Sareton Yhtiöt Oy:n saartoon

Puuliitto on asettanut Helsinkiin rekisteröidyn metsäpalveluyritys Sareton Oy:n ja Turkuun rekisteröidyn metsäpalveluyritys Sareton Yhtiöt Oy:n saartoon 1.7.2016 alkaen.

10.6.2016 STOP työperäisille kuolemille urheilupyhättöjen rakentamisessa

Jalkapallon Euroopan-mestaruuskilpailut 2016 alkavat olla käsillä. Kisoja odotetaan innolla, mutta samalla kauhistuttaa se, millaista hintaa suurten urheilutapahtumien rakentamiseen osallistuvat tavalliset työntekijät joutuvat maksamaan.

3.6.2016 Puuliitto mukana kilpailukykysopimuksessa – tuntuvat veronkevennykset toteutettava

Puuliiton hallitus hyväksyi perjantaiaamuna 3.6. kilpailukykysopimuksen mukaiset neuvottelutulokset sopimusalojensa uusiksi työehtosopimuksiksi.

1.6.2016 Puuliitto otti aikalisän kilpailukykysopimuksesta päättämiseen

Puuliiton hallitus jatkoi keskiviikkona 1.6. kilpailukykysopimuksen mukaisten neuvottelutulosten käsittelyä ja totesi, että edellytyksiä päätöksentekoon ei ollut olemassa.

Kotimaasta

Puukassa