Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

Etsitkö töitä?

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Uutiset ja tiedotteet

22.1.2015 Puuliiton hallitus: Sähkökatkojen korjaamista voidaan tehostaa: Ammattimetsurit linjanraivaustöihin

Puuliiton tietojen mukaan sähköyhtiöt eivät ole hyödyntäneet ammattitaitoisten metsureiden osaamista viimeaikaisissa sähkökatkojen korjaustöissä kuin nimeksi, vaikka kotimaisten metsäyritysten ja -yhdistysten metsureita olisi ollut nopeasti ja helposti töihin irrotettavissa ja saatavissa. Suurimmat ongelmat koettiin Pohjois-Savossa ja Pohjois-Karjalassa.

22.1.2015 Puuliitto hakee aluetoimitsijaa Tampereelle

Haemme aluetoimitsijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Tampereen toimipisteeseen.

16.1.2015 Uusi palkansaajien keskusjärjestö rakenteilla

Ammattiliitot ovat päättäneet käynnistää hankkeen uuden keskusjärjestön perustamiseksi Suomeen.

14.1.2015 TEAM haastoi Yleinen työttömyyskassa YTK:n oikeuteen

SAK:lainen TEAM Teollisuusalojen ammattiliitto on tänään jättänyt haastehakemuksen Varsinais-Suomen käräjäoikeudelle koskien YTK:ta, jota arkikielessä kutsutaan Loimaan kassaksi. Haastehakemus on jätetty, koska YTK ei ole suostunut maksamaan kesken vuoden 2014 TEAMin jäseniksi siirtyneille takaisin loppuvuoden jäsenmaksuja.

14.1.2015 Mikä fiilis?!

SAK:n, STTK:n ja Akavan yhteinen Mikä fiilis?! -kampanjassa nostetaan kysymysten ja keskustelunavausten virittämänä ammattiliittoon kuulumisen hyviä puolia.

Kotimaasta

Puukassa