Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

Etsitkö töitä?

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Blogit-Banner

Uutiset ja tiedotteet

29.6.2015 Metsäkonealan työntekijöiden valtakunnallinen kokous

Uudet puutuotteet tukevat Suomen talouskasvua

17.6.2015 Puuliitto Työväen Musiikkitapahtumassa ja Farmari-messuilla

Työväen musiikkitapahtuma vetää heinäkuun 23.–26. päivä Valkeakoskelle runsain joukoin musiikin ja kulttuurin ystäviä. Puuliitto on mukana tapahtumassa tarjoamalla 10 euron sisäänpääsyedun ja ohjelmaa jäsenkunnalleen. Puuliitto osallistuu yhdessä Puukassan kanssa Farmari 2015 näyttelyyn omalla osastolla. Teemana on jäsenhankinta.

16.6.2015 Puuliiton Nilosaari: Työttömiltä ja pienituloisilta ei voi leikata

Puheenjohtaja Jari Nilosaaren mukaan Puuliitto osallistuu työllisyys- ja kasvusopimukseen siksi, että pienituloisten ostovoima pystytään sen avulla pitämään nykyisellä tasolla. – Vallitsevassa taloudellisessa tilanteessa oli perusteltua osallistua sopimukseen, jossa maan hallitus kytki työmarkkinajärjestöjen kesken syntyneeseen matalapalkkaratkaisuun pienituloisiin kohdennetut veronkevennykset.

15.6.2015 Jäätelökesäetu

Puuliittolaiset saavat jäätelökesäedun Resteliltä.

TP: Irtisanomissuoja nostettava Ruotsin ja Saksan tasolle

Teollisuuden Palkansaajat (TP) vaatii työsuhdeturvan nostamista Suomessa keskeisten vertailumaiden Ruotsin ja Saksan tasolle.

Kotimaasta