Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

Etsitkö töitä?

Valtuusto2014-Banneri

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Uutiset ja tiedotteet

9.12.2014 Puuliitto purki Getrimpexin saarron

Puuliitto purki tiistaina 9. joulukuuta Getrimpex Oü:lle 23.1.2013 asettamansa saarron. Päätöksen perusteena on Puuliittoa tyydyttävä neuvottelutulos Getrimpexin kanssa.

3.12.2014 Pohjoismaiset rakennusalan ammattiliitot haluavat vihreän muutoksen rakennusalalle

Rakennus-, puu- ja metsäalojen osuus maailman kasvihuonekaasupäästöistä on jopa 40 prosenttia. Pohjoisen ilmastossa käytetään paljon energiaa asuntojen ja rakennusten lämmittämiseen. Pohjoismainen rakennus-, puu- ja metsäalojen ammattiliittojen kattojärjestö NBTF vaatii kestävää rakennusteollisuutta, joka edesauttaisi ympäristöhyötyjen lisäksi myös uusien ja parempien työpaikkojen syntymistä rakennusalalle.

2.12.2014 Teollisuuden palkansaajat kannattaa Fennovoiman lupaa

Teollisuuden palkansaajat TP on tukenut johdonmukaisesti Fennovoiman rakentamishanketta.

1.12.2014 Puukassa hakee johtajaa

Puu- ja erityisalojen työttömyyskassa hakee kassanjohtajaa vakituiseen työsuhteeseen. Katso hakuilmoitus alla olevasta linkistä.

28.11.2014 Puuliitto alentaa jäsenmaksua

Puuliiton jäsenmaksu vuonna 2015 on 1,8 prosenttia, mistä liiton osuus on 1,1 prosenttia ja työttömyyskassan osuus 0,7 prosenttia. Jäsenmaksu alentuu 0,1 prosentilla kuluvaan vuoteen verrattuna.

Kotimaasta

Puukassa