Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

LiityJäseneksi-Tekstiviesti

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Uutiset ja tiedotteet

5.2.2016 Jäsenkortti toimii taas Teboililla

Puuliiton jäsenkortissa on ollut tekninen häiriö 1.-5.2.2016, jonka vuoksi kortti ei ole toiminut Teboil-huoltamoilla.

10.1.2016 Metsäkonealalle hyväksytty uusi työehtosopimus

Puuliiton hallitus on hyväksynyt perjantaina 8.1. saavutetun työllisyys- ja kasvusopimuksen mukaisen neuvottelutuloksen metsäkonealan uudeksi työehtosopimukseksi. Sopimuskausi on 11.1.2016–31.1.2017.

9.1.2016 Metsäkonealan lakkouhka peruttu

Puuliitto päätti lauantaina 9. tammikuuta purkaa metsäkonealalle ensi maanantaiksi 11.1. julistetun lakkouhan ja jo aikaisemmin päätetyn ylityökiellon. Näin ollen työt metsäkonealalla jatkuvat normaalisti.

8.1.2016 Metsäkonealalle neuvottelutulos

Metsäkonealan työehtosopimusneuvotteluissa saavutettiin työllisyys- ja kasvusopimuksen mukainen neuvottelutulos perjantai-iltana 8. tammikuuta.

7.1.2016 Metsäkonealan sovittelussa ei tulosta

Metsäkonealan työllisyys- ja kasvusopimuksen mukaisten työehtosopimusneuvottelujen sovittelua jatkettiin valtakunnansovittelijan johdolla torstaina 7. tammikuuta. Neuvotteluissa ei tapahtunut keskeisten ongelmakohtien suhteen etenemistä. Sovittelua jatketaan huomenna perjantaina 8. tammikuuta. Puuliiton tavoitteena on työllisyys- ja kasvusopimuksen mukainen ratkaisu.

Kotimaasta

Puukassa

Pikakysely

Oliko työpaikallasi viime vuonna irtisanomisia tai lomautuksia?