Kesäseilinkit 2017

Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

LiityJäseneksi-Tekstiviesti

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Etsitkö töitä?

Uutiset ja tiedotteet

16.1.2017 Jäsenrekisteri palvelee torstaina 19.1. kello 9–13

Jäsenrekisteri palvelee torstaina 19. tammikuuta poikkeuksellisesti kello 9-13. Päivystyspuhelin päivystää numerossa (09) 6151 6445.

13.1.2017 Teollisuuden suurliiton valmistelu jatkuu

Metallityöväen Liitto, Teollisuusalojen ammattiliitto TEAM ja Puuliitto jatkavat uuden teollisuuden suurliiton valmistelua alkuperäisen aikataulun pohjalta. Liittojen yhteinen projektihallitus päätti asiasta torstaina päättyneessä kokouksessaan.

13.1.2017 Vientiliittojen uusi työmarkkinamalli hahmottuu - neuvotteluiden pohjana Suomen Pankin tilannekuva

Vientiliittojen neuvottelut uudesta työmarkkinamallista ovat edenneet hyvässä hengessä. Liitot ovat paneutuneet muun muassa siihen, miten niiden keskinäistä työmarkkinatoimintaa voitaisiin kehittää kilpailukykyä, talouskasvua ja työllisyyttä edistävällä tavalla. Tavoitteena on, että vientiliittojen malli ohjaisi myös muiden sopimusalojen neuvotteluita ja turvaisi sitä kautta vakaata talouskehitystä ja suomalaisen tuotannon kilpailukykyä.

10.1.2017 Puuliitto on mukana teollisuusliittofuusion jatkovalmisteluissa

Puuliitto on valmis jatkamaan teollisuusliittofuusion valmistelua yhdessä Metalliliiton ja TEAM Teollisuusalojen ammattiliiton kanssa.

23.12.2016 Metsähallitus tarjoaa metsureille kehnoa eropakettia yhteiskunnan kukkarosta

Metsähallituksen Metsätalous Oy:n osoittama vimmainen tarve ja kiire metsureistansa eroon pääsemiseksi on Puuliiton arvion mukaan tavoitteiltaan ja menettelytavoiltaan kestämätön. Metsureille tarjotaan sisällöltään kehnoa eropakettia, jonka toteutumisen yhteydessä Metsätalous Oy säästää sievoisen summan työnantajavelvoitteissaan.

Kotimaasta