Kesäseilinkit 2017

Kesäajan puhelinpäivystys

Edunvalvontaa, toimintaa ja etuja

Puuliiton jäsenet saavat tukea ja neuvoja työelämän ongelmatilanteista selviytymisessä ja työhyvinvoinnin kehittämisessä. Työn ulkopuolella jäsenet pääsevät osalliseksi koulutus-, nuoriso- ja vapaa-ajantoiminnasta sekä lukuisista eduista.

LiityJäseneksi-Tekstiviesti

Koulutusilmoittautuminen-Banneri

Etsitkö töitä?

Blogit-Banner

Uutiset ja tiedotteet

13.6.2017 Tule jäsentapahtumiin Poriin ja Valkeakoskelle heinäkuussa!

Kolme yhdistyvää liittoa käynnistelee yhteistä toimintaa, kun liitot esiintyvät yhteisellä teltalla SuomiAreenassa Porissa 10.–14.7. ja Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella 28.–29.7. Liitot järjestävät myös yhteiset jäsentilaisuudet kesätapahtumien yhteydessä.

31.5.2017 Puhelinyhteydet toimivat jälleen

Puuliiton lankanumeroihin soitetut puhelut yhdistyvät jälleen. Myös matkapuhelinnumerot ja sähköpostiyhteydet toimivat normaalisti. Aamulla alkanut tekninen häiriö kesti pitkälle iltapäivään. Pahoittelemme tästä teille mahdollisesti aiheutunutta haittaa!

31.5.2017 Jäsenrekisterin kesäpäivystysaika

Jäsenrekisteri palvelee 1.6.–31.8. kello 9.00–12.00.

22.5.2017 Teollisuuden palkansaajat TP on huolissaan valtionyhtiöiden työpaikoista

Teollisuuden palkansaajat TP pelkää valtio-omisteisten yhtiöiden työpaikkojen olevan vaarassa, jos niiden omistusrakenteessa tehdään liian nopeita ja harkitsemattomia muutoksia.

18.5.2017 Teollisuusliitto ry on perustettu

Teollisuusliitto ry syntyi keskiviikkona 17. toukokuuta illalla, kun Metalliliiton ylimääräinen liittokokous päätti muuttaa liiton nimen Teollisuusliitto ry:ksi ja hyväksyi liitolle uudet säännöt. Esitys hyväksyttiin yksimielisesti.

Kotimaasta

Puukassa

Pikakysely

Teollisuusliitto ry syntyi. Oletko tyytyväinen?